среда, 4. август 2010.

Drzite se polecemo!

Pa drugari dobrodosli na moj prvi blog! Ovde cu vam pisati o tome sta mi se desava u toku mog boravka u Trondheimu, kako me ne bi smarali non-stop, svako ponaosob :) "Alle farger i en vind", na norveskom znaci "U svim bojama vetra". Nadam se da cu prepoznati i  iskusiti sve boje ove zemlje i sto je najvaznije nadam se da cu uzivati u njima!

Dakle, avion mi polece 10. avgusta u 6 i 25. I od tada nisam vise dostupan na mome mobilnome aparatu. Ako vam se javi neki zvonki zenski glas, znajte - to mi je Ena ukrala telefon! :) Takodje ako vas neko bude zvao sa mog broja i pocne da glumi barsunasti glas - to je o5 Ena!
Posto su ovo neke moje misli koje zelim da podelim sa svojim prijateljima, evo kako se osecam dva dana pred put:
Pricao sam vam kako sam bio neverovatno nervozan i to iz nekog neopisivog razloga, e sada me je obuzela totalna euforija i vise nista ne moze da me iznervira, ali videcemo...
Stare kuce na reci Nidelva koja protice kroz Trondheim.

Nadam se da cu uskoro videti ove feneomenalne kuce na vodi. Koliko sam video na netu, nekada su to bile prodavnice za sve i svasta. Igleda im je bilo zgodno da dovoze robu preko reke brodovima na zadnji ulaz, a sa prednje strane su imali ulaze za kupce. Iskreno ja mislim da u i sada to neke prodavnice, ali videcemo!

Moram da idem sada. Drzite se! Polecemo :)

1 коментар: